Wednesday, October 29, 2008

Corcaigh..ta se an-fhuar!

CORK IS FREEEZING COLD!!!

huhuhu..
i dont know if it is just me or what..tp aku rase Cork sekarang sejuuk GILA!
hobby baru aku sekarang niy is usha weather forecast..huhu..nk tgok tp kadang2 x sanggup nk tgok..
mane x nye,for this week je the hottest temp will be 9'C..



niy baru introduction nk winter..kalau bahase lembut nye,winter baru je bagi salam..belum masuk rumah pon..huhuhu
waaaaaa!!!
xsanggup gle nk kuar rumah pergi kelas pagi2..huhu
pagi td aku mengalami kesukaran untuk dcide nk pergi kelas Geileigh ke x..
aku xsanggup nk kuar!
sejuuuuuk!!
so...aku berguling...berguling...dan berguling...
best sgt duk dlm duvet..ngee~~
tp...
aku da laa xpergi kelas irish lagsung last week..huhu
mcm kene pergi gak je..
aku on boooster...best gle dalam mandi air panas!!
seinggat aku time dekat mlaysia dulu aku xpernah suke mandi air panas..
sampai sini plak kalau da dalam shower tu xmo keluar..haha
sebab da fresh..aku energetic laa nk g kelas irish..
tapiii...!!!
kuar je dari pintu apartment aku da kebekuan!!
waa!!
mengapekah dunie niy sejuk mcm niy!!
aku mengarungi jugak kelas arini dgn gigih..
lepas habis kelas irish..direct lecture anat dkt Brookfield..
mase jalan kaki,aku da rase mcm terapung2 da..
aku xbley rase kaki aku da time tu..
tetibe dapat msg dari Yahoo! Service..
"Current temperature in your city,Cork IE is 3'C"
waaa!!
patot laa pun..
time lecture anat..aku terpikir mcmane nk g CUH ptg niy..
xsanggup kot nk bersejuk2..
hihi..
gedik je..
tp at last aku jalan kaki gak g CUH..saje nk rase kesejukan Cork..haha


walaupun aku mcm lum dapat adapt ngn cuace niy tp aku sujud dgn penuh kehambaan kepada Yang MAHA Esa di atas bumi dan kejadian ciptaanNYA..
Hebatnye kuase ALLAH..
bumi yg besar niy dkawal dgn bermacam kejadian yg dluar kemampuan akal manusia yg lemah..

7 comments:

nikwani said...

bkn ko sorg je nadia.. ak pon sejukkk gkkk! rs nk berkepit je ngan pak cik heater tu~ huhu.. dugaan g cuh hari nh.. tambah plak hati berdebar2 nk bertentang mate ngan pak cik noel ray~ haha

HANIS NASA said...

hahaha....
dah la pak cik jo tu masuk klas trus bukak tingkap...hampeh tol!! lemak die mesti tebal giloss...sian ira kan3..hehhehe..bile pakcik nr masuk bertambah sejuk lak hihihi...

nikwani said...

ira sorg je ko sian? abes ak yg terbeku terkaku ko bt xtau je? kecik ati ak.. seb baek pak cik noel ray tu bunyi2 kn coins die, xde la sejuk sgt (xde kaitan)~

HANIS NASA said...

aku pon x nampak kaitan bunyi coins nr ngan cuace yg menggigil nih..
ape2 je la ko ni..suke sgt tgk nr..hehehe

anak abah said...

hahaha..aku cinta noel ray!!tp aku xpaham pehal si jo tu bley bukak tingkap..
aku rase kulit die da tebal laa

redzabes said...

isk3, korg x bersyukur ke, huhu, sedey tau, try la tukar tmpt dgn aku

nikwani said...

ala, redza jgn sedey2 cni.. kn nnt ko nk dtg sini gk.. jgn sedey2 ye nenek ko ade.. huhu~